Yeah we know we ain't ever gonna happen



Alltså åh är helt upprymd då jag hittade detta klipp på yt igår. Från rix i Götet. Och åh får tillbaka sån lycka när jag ser det. Sitter och ler för mig själv... Vakterna som står där framför scenen känner jag igen så vääl (dem stod ju liksom framför mig i x antal timmar) och låten. Den bästa. Jag minns de så väl. Jag är den enda vid oss som står och sjunger med (hehehe) och sen mitt i låten kollar han på mig. Ja de gjorde han. I x antal sekunder, och jag var helt borta efter detta, haha. Minns var i låten de var, första refrängen... Alltså åh vad jag önskar att jag ska få se honom snart. De e liksom 4 månader sen nu (kom på de nu, de är ju exakt 4 månader sen, 21) men åhh.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist

härligt minne



här är det fortfarande ingen snö i göteborg.. vill ha nu inatt, vore perfekt!

2011-12-22 @ 21:52:14
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0