281211



Hej finisar!

Idag är det onsdag och jag är duktig så jag bloggar, hihi. Har haft lov i en veckas tid nu, lite drygt två veckor kvar till skolstart igen. Skönt som fan.

Idag besökte jag som sagt fotografiska. Skitball utstälning. Sevärd kan jag säga. Köpte och lite fina kort i deras lilla "shop" som jag nu ska sätta upp i ramar på väggen mitt rum. De blir nog tjusigt!
Gick också förbi ett svart och trist kafé. Som jag drömt om i två nätter. Trevligt.

Nu sitter jag och fixar min header. Min nu är inte fin. Den är ful rent ut sagt. Denna blir nog mer "Felicia" också. Men inget att förvänta sig för jag är inte bra på det där med att göra en header. Kort och gott.

Imorgon åker jag och besöker min moster + min en och en halv vecka gamla kusin, spänade. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Vad det vackra elefanter på utställningen?

2011-12-28 @ 22:31:10
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: sara

söt du är! :)

2011-12-29 @ 23:48:40
URL: http://ssaralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0