171211

Okej jag orkar inte. Den där snön som man gått så länge och hoppats på ska komma, just den snön ligger på marken ute just nu. Den tycker jag inte om lika mycket längre. Den är kall och hemsk. Eller okej det är mer slask nu, men den är hemsk. Inne i stan alltså, hahah herregud vad jag skrattade. Medborgarplatsen, haha de var blött överallt. Jag menar överallt. Just där skulle vi gå. I vattnet. Haha och plask sa de när man satte ned fötterna. Carro var blöt sen, dock inte jag. Dr Martens är mina räddare! ♥

Anyways så va ju jag, nej VI och kollade på bio idag. Breaking Dawn blev det eftersom att vi alltid är lite efter. Bra var den. Dock lite långtråkig vid vissa tillfällen, men de är ju som boken då.
Vi fikade inne på twang, gick i Dr Martens affärer, svor över regn och snö samt gick på fina övergångsställen, härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0