p3

Denna vecka så kommer jag att sitta fastklistrad vid p3 på morgorna. På tisdag besöker Armand Mirpour p3 och spelar Live musik, så de blir de att lyssna på, på väg till skolan...
Sen på fredag är Erik Hassle gäst och spelar live. Wihooooooooo!! Åh, klockan sju på morgonen, fy fan så grymt.

Missar dock Adam Tensta på Torsdag då jag är i skolan. Men ändå, Erik Hassle och Armand. Wihoo!

(sänds tydligen på tvåan också vid olika tillfällen på dagarna... Måste kolla upp detta! Hehe... )


HIhihihihi!!! Erik och Armand för dem som inte vet de. Btw så är detta sju månader sen idag (a)

Nu så ska jag sova. Lycka till. Är inte alls hyper. Hej!


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Nu har jag lagt till dig :D

2011-12-12 @ 19:08:07
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0