311211

H-E-J!

Nyårsafton, hurra! Hatar dock dagen, ska jag vara ärlig så tycker jag att det är en av dem värsta dagarna på året. HATAR raketer. Är som en hund eller något annat djur.

Aja, mammas kompis + hund kommer om sisådär tjugo minuter och då ska vi ha det trevligt ska ni troo ;D Det blir god mat och trevligt sällskap som sagt. Vid tolv dock blir de väl två rädda saker hemma i lägenheten eller vad vi nu ska någonstans. Ska försöka ta en bild eller två däremot. Om jag vågar hehehe.

Annars idag har jag suttit och plinkat lite på min gitarr. Vill börja spela igen! Dock var min gitarr osämd som FAN. Har inte en manick att stämma den med så försökte utan, gick inte så bra. Dö på det. Haha.

Nu ska jag nog snart börja med en årsresumé här på bloggen. (om jag hinner)

Annars gott nytt år!



Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0