291211

Hej.

Sitter och tittar igenom lite bilder från året 2011 och ler lite för mig själv. Jag måste säga att jag haft ett väldigt bra år ändå. Tror aldrig att jag varit så glad som jag varit i år. Har hittat på så mycket saker som gjort mig själv glad. Och jag har världens bästa vänner som har gjort att jag fått ett sånt bra år. Älskar er allihopa. Bara så att ni vet det.

Idag har jag patrullerat på gator på Söder samt hälsat på Moster (hennes kille/man som vi kan kalla Morbror? fast nej det blir fel, så det tänker vi inte på nu.) samt min lilla kusin. Söt som satan. Ca två veckor gammal.

Idag har jag också fått reda på att någon såg Erik Hassle på söder igår (känner mig som en stalker men de e jag inte.) och ja, det är orättvist då jag också va på Söder igår. Dö på det!

Imorgon ska jag först bomba världens bästa Emmi med grattis sms innan jag träffar upp henne och har det trevligt med denna flicka. Sen ska jag till frisören. Kul.

Tack och hej.

Vårsol för ett år sen.

Kommentarer
Postat av: ida | foto ♥

sv: ja visst är den sööt! :-) allt bra? kram

2011-12-30 @ 21:06:09
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0