211211



Sitter och myser i mitt rum där julmusiken sprider sig. Mysigt att det snart är jul. Det är också mysigt då mitt rum hos mamma nu är klart. Äntligen! Har tänkt att lägga upp lite bilder på det så snart som möjligt!

Kan ju börja att säga ett par ord om gårdagen. Det var julavslutning, äckligt skönt! Fick också mina första betyg, läskigt! Men är nöjd! Speciellt i fysiken, haha.
Min kära klass var också inne i Kungsan och åkte skridskor. Dem flesta åkte iallafall. Jag stod på sidan om och fotade dem andra.

Idag så fotade jag min kära vän Astrid som behövde bilder till sin blogg. Och jag ställde ju såklart upp. Klickade av runt 70 bilder som nu ska redigeras och sen mailas till henne. Ni måste kika in på hennes blogg sen när det är klart! (länkar dååå)

Och ja nu bildredigering, har sjukt mycket bilder som måste fixas, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: emelie

Lycka till! haha :)

2011-12-21 @ 20:57:40
URL: http://byklys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0