181211


Bara en random blombild.

Halloj!

Idag kan man väl inte säga att det har varit en speciellt händelserik dag. Gick upp sent, kollat på musikhjälpen, budat på tradera (Höll på att vinna men någon jävel la ett bud typ sista sekunden. Fuck you!).

Vad har jag mer gjort dåå... Bestämt att jag ska fota Astrid på Onsdag, trevlans! Jag har lyssnat på jävligt bra musik vilket endast bestod av Erik Hassle och The Strokes idag.
Jag har gått runt i en tröja som är mysig och tänt det fjärde adventsljuset. Ja tänk att det är fjärde advent idag, julafton om 6 dagar, sjukt!

Nu ska jag fortsätta att sura över människan som budade över mig på tradera. Bajstant/gubbe. H E J D Å.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bild!

2011-12-18 @ 18:04:08
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/
Postat av: lois

hejj jag har tävlingar på min blogg. rösta vem som ska vina genom att kommenteras namnet på en av dom. det finns 5 olika tävlingar. om man kommenterar så får du bli länkat. lässen om du inte gillar son här reklam.

hoppas vi ses:)

2011-12-18 @ 18:55:41
URL: http://galnalois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0