141211




Hej!

Idag så är det onsdag och nu är det bara 10 dagar kvar till jul. Så otroligt mysigt!


I skolan idag var det halvdag, lärarna hade betygskonferans. Men fram till lunch då så hade vi väl sexualkunskap... Ehm ja, man kan säga vad man vill om detta. Vi hade världens sämsta lärare, min gamla SO lärare som jag hade i sexan. Han kom ihåg vad nästan alla hette. Då blev vi förvånde.


Efter skolan stack jag ju som sagt in och fotade litegrann med mina kära vänner Emmi och Astrid. Jag har en fobi mot tunnelbanor. Jag åkte tunnelbana och de gick superbra. Hihih! :D
Vi fikade och fotade i Gamla Stan. Sen åkte Astrid hem, och jag och Emmi gick runt på Drottninggatan och julhandlade. Mysigt! Fick sån julkänsla!


Nu ska jag ta och redigera dessa bilder, ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0