Mina tre dagar

Hej! :)

Har varit riktigt dålig på att uppdatera dem senaste dagarna. Men de kan bro på att jag inte suttit vid datorn sedan i söndags ;)

Lite resumering på vad som hänt då...
Måndag: Åkte till min kära mormor, hade tacokväll samt kollade på film.

Såg nu att bilden på tven va upp och ned, haha...

Tisdag: Då va Ljungbergskan hos mig och vi hade riktigt trevligt! Flummiga va vi också, speciellt jag. Jag fick henne att ha grillkrydda i moset. De va dock jag som hällde på de och sedan gömde de...
Sen åkte jag tillbax till mormor igen och kollade på sista allsången och spelade plockepinn.

Bild 1: Vad som skulle hända om Carro och Erik Hassle bytte ansikten... Haha. Bild 2: Carro och hennes kära Håkan Hellström. Bild 3: En flummig Fillan och en Carro som spelar spel...

Idag: Skulle jag gått på picknick med mina kära vänner men jag hade ingen lust eller ork så jag stannade hos mormor och sen vid fyra tog jag bussen hem igen ;D

Jag idag som är överallt!

Trevlans! Sen är jag också överlycklig då jag hittade duetten med Erik Hassle och Armand Mirpour på P3,s hemsida. Har letat och letat men inte hittat de. Men nu! Dock så lät de dåligt... Glömmer alltid att de kanske inte va Armands dag när han spelade där... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0