Linköping och Göteborg

Fan, snart bara en vecka kvar tills skolan börjar igen. Åh så jag längtar. Fast nee. Ska iallafall bli kul att träffa alla igen. Men de där med betyg och allt sådant, usch!
Men man får ju ta och njuta av sista veckan och de ska jag fasikens! Imorrn drar jag och Ida till mormor och sover där tills på tisdag. Tisdag-onsdag blir de kanske att va med Ljungbergskan, torsdag vet jag däremot inte... Fredag åker jag till Linköping, lördag blir de Göteborg, söndag natt kommer jag hem från Göteborg.

Hihi och de bestämdes idag att vi skulle ta Linköping-Göteborg turen. Men de blir ett bra avslut på sommarlovet. Meeen på väg dit måste man dock byta tåg. I Katrineholm. Tjohej glad tjej!
Men i Linköping då så ska ju Ida se Rix-fm festival. Ulrik Munter ni vet. Och ja Ida har blivit tokig, pratar om människan hela tiden. Men struntsamma. I Göteborg då, då äre också rix med Ulrik Munter. Woho -.- Och sen kommer ju också en människa jag tycker om ganska mycke må jag säga. Visst han kommer sjunga typ två låtar men ändå, är riktigt glad för dä må ni tro. Hihi, då blir de att se honom för sjunde gången, wiie! Haha!


Helt misslyckad bild igentligen som inte passar till inlägget... 
Haha men glada var vi iaf, och även fast att man inte ser mitt ansikte så är jag 100% säker på att jag var glad, pratade mycke gjorde jag också...


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: ja, mig passar det vilken dag som helst! :)<4

2011-08-15 @ 00:54:03
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: emmi

Haha, det är någonting med den där bilden som jag verkligen älskar! ;D haha <3



Kram på dig gulluge! :)<3

2011-08-15 @ 23:03:32
Postat av: Felicia

Emmi: haha ja men ellerhur!? :D <3

Kram på dig mä ;D <3

2011-08-16 @ 12:21:12
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0