Norrköpings bilder.

Yes, här kommer några få mobililder från turen till Norrköping. Och nää dem är inte speciellt bra. Men sådant får man tåla ibland ;)


Vi åkte tåg och passerade Katrineholm samt något ställe med många bilar. Speciellt vita.
Jag var glad. Hade en vit prickig klänning på mig och mina röda "converse".

Jag va inne i en stencool skivaffär där jag hittade en fin affisch.

Jag satt i Knäppingsborg och väntade på att de hela skulle börja.

Sen var klockan kvart i åtta och gitarrerna på scenen va mycke fina.



Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad fina bilder och söt bild på dig :) ♥

Kram på dej! :) ♥♥

2011-08-08 @ 19:33:05
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0