Norrköping och Erik Hassle!

Hellu :)

Dagen igår alltså, fan vad bra han är alltså. Dör lite.

Men dagen började med att gå upp tiiidigt på morgonen och med de menar jag kvart i nio. Och ja för mig är de tidigt xD Sen går tåget från centralen vid ett och 14:13 va vi i Norrköping. På väg dit så passerade man Katrineholm också vilket jag tyckte va vääldigt trevligt!
Men när vi väl va i Norrköping så skulle vi försöka att hitta Knäppingsborg också (där han spelade) men dä va inte så svårt direkt. Haha eller så va de jag som kollade på en karta hela vägen dit xD

Men vid halv 5 så går vi tillbaka dit och sätter oss inne på innegården. Och där skulle man bli kvar länge. "Lilla sällskapet" som också spelade skulle dra igång vid 19 men dem börjar när den e typ tjugo över åtta. Så jag hann ju bli lite lätt stressad med tanke på att vi var tvugna att gå tio i tio för att hinna med tåget. Men Lilla sällskapet körde endast 3-4 låtar och alla va helt värdelösa...

Men sen klockan 21 så börjar Erik Hassle spela. Jag stod längst fram vid scenen, nästan i mitten och bara någon meter ifrån där han spelade. Haha de börjar ju bra för när han går upp på scenen så säger han Hej! och kollar på mig. Haha då dog jag lite grann kan jag ju säga...
Spelningen var för övrigt akustisk(vet inte hur detta ord stavas...) så de va bara han och Viktor som spelade gitarr. Mycke bra vare. Han började med Bump in the road som har varit min favvo låt i evigheter... OCh bra vare! Sen blev de några gamla låtar och några nya.
Fotade gjorde jag också. Men typ bara 50 bilder som blev värdelösa. Hihi, men sen när konserten va slut va den kvart i tio. Fatta vilken tur jag hade, jag hann se hela konserten! Men iaf, när allt är slut typ så går han rakt fram mot mig och sträcker fram handen, haha så nu har jag skakat hand med Erik Hassle (hahah säger man så?) hihi och sen gjorde han ju de till massa andra efter också, men iaf. Haha! Sen rörde jag ingenting med högerhanden på fyra timmar. Jag fick testa på att bara ha en vänster arm. Svårt vare, eftersom att man är högerhänt. Sms:a tog jävligt lång tid t.ex... Haha, men så äre.

Min dag va iaf jävligt lyckad och jag kommer leva på den här dagen läänge! ;)

(BILDER KOMMER KANSKE SEN )





Kommentarer
Postat av: jessicaviberg

spelningen var riktigt bra! spelade in hela..finns på mitt youtube-account! :)



http://www.youtube.com/user/itsjesssicav



synd att ni inte hann träffa han nåt efteråt! han hade dock bråttom hem sa han, viktor ville sova..haha :)

2011-08-09 @ 00:31:09
URL: http://jessicaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0