Klart att man klarat av två skoldagar

Halloj!

Andra skoldagen vare idag då. Vi fick skåp, fick äntligen ett överskåp, tack och bock. Vi skrev lite, och när man inte skrivit på en hel sommar. Hur slutar detta? Nej inte bra, hahah jag skrev verkligen som en kratta, visst jag gjorde de innan också men nu vare bannemej ännu värre.

Haha, vi har flummat en hel del, Jennie och Josse har druckigt korvvatten, gott va?

De har också varit en del betygsnack. Nej, jag ser inte fram imot åttan och betyg. Men de går nog de också ska ni se! ;)

Klassen var också som den ska vara. Inte tyst och så som brukar. Utan stökig, och ja knäpp?

Nu ska jag redigera klart bilderna från förra veckan samt ladda in bilder från helgen.


Kommentarer
Postat av: Josse

mmm, korvvatten... ;)<3

2011-08-24 @ 07:44:47
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0