Hemma från Farmor!

Kom hem från farmor och Bangen(plastfarfar) för ett tag sen. Gammelmormor va också där och vi hade dä jättetrevligt. Åt god mat, pratade massor, haha jag fick allihopa på min sida om att Ulrik Munther inte är bra, vi kollade på allsång, farmor dansade fint och gammelmormor hade bakat en jättegod äppelkaka till efterrätt. Trevligt!
Hade inte med mig min älskade kamera men mobilen följer ju alltid med ;D


Under middagen

Den goooda maten

Till vänster har vi farmor och Bangen, till höger pappa och gammelmormor

Jag fann även denna fina bild på farmors dator. Ehm, men ja när jag tänker på sekundrarna när kort tog så vill jag fortfarande försvinna...

Vi kollade på allsång på skansen och så tände vi ljus... Hihi.

Skulle laddat upp fler bilder men de gick inte :S


Kommentarer
Postat av: IDA (love ulrik)

Sv: sorry men jag glömde faktiskt att skriva foto: felicia :P

2011-08-10 @ 00:16:36
URL: http://styrkes.blogg.se/
Postat av: Astrid

Svar: Haha, vulkanen Fillan :) ♥

2011-08-10 @ 16:34:44
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0