Djurgården

Vad ska man säga om denna dag då? Försov mig till kvart över sju, men hade ändå en timme på mig att bli klar, så de blev inte så problematiskt.

I skolan tog vi pendeln in till stan där vi tåg båten över till Djurgården. Och en lärdom från dagen är att inte stå längst fram på en djurgårdsfärja. De stänke så sjukt jävla mycke. Kläderna blev blöta kan och jag hade tur som hade dragit på mig kängorna då golvet va riktigt blött.
När vi väl va där skulle vi ha poängjakt och så blev vi uppdelade i lag. Fick inte ett bra lag och samarbetet funka inte alls. Tur att vi bara fick en timme på oss, för att va med de laget i flera timmar hade inte funkat!

Nu så ska jag gå och fixa mig lite varm chocklad har jag tänkt. Sitter i soffan och är trött och fryser, så tycker de låter som en bra idé!
Ska föresten ladda upp bilder på fotobloggen från i Söndags så kika in där vettja.





Hihi och sen så är det fem månader sen jag träffade Erik Hassle för första gången, hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0