"Det luktar majs!" :D

Hej! :)

Woho, då har man haft den första "riktiga" dagen i skolan. Tjohej! Hade matte, och ja de va faktiskt ganska kul. Man va väl lite seg i början, men sen så ;D
Fysiken missade jag då jag skulle vara matvärd, fan vad jag hatar de. Usch! Inte okej alltså! De roligaste va nog när några sexor ska gå in i matsalen och dem diskuterar vad de kan va för mat och en tjej säger Åh de luktar majs! Nej de va ingenting med majs. Haha, okej de lät roligt iallafall xD
En timmes håltimme, tyska (som vi inte pratade tyska på) och bild. Kul.

Inga läxor än så länge. Puhh! Tur man har ibland. Men nu ska jag nog lyssna lite på Oskar Linnros och tagga inför konserten på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0