Dag 3. Göteborg.

Ja men sista dagen då. Söndagen som spenderades nere i Göteborg. Somsagt en fin stad vare. Som jag aldrig besökt innan. Så de va ju kul! ;D

Vi går upp tidigt, eller ja klockan var väl halv nio. Vi går och äter frukost, går in och tar en dusch, samt fixar sig väldigt!
Sen va de dags att hitta upplevelsebyn, och ja där scenen och de låg. De va ju då inte så svårt. Vi kom dit och jag ställer mig längst fram vid lilla scenen med syster. För ja, på lilla scenen skulle herr butter spela (Ulrik Munther)
Vi får stå där i ca 1 och en halv timme innan han kommer in, kör en låt, och sedan sätter sig vid ett bord för att signera. Och fan så svårt de va att komma ut från stället där jag stod. Nej jag ville inte ha en autograf av honom, absolut inte, men de trodde ju typ alla andra att jag ville då dem inte släppte förbi mig eftersom att dem trodde att jag skulle trängas -.- Men tillslut så!

När Ida kommer och har fått en autograf blir de att ställa sig vid stora scenen. Näst längst fram. Och där skulle vi stå i ett tag. De va två och e halvtimme kvar till konsertstart och jag tycker att jag brukar ha bra tålamod. Men nej. När de började ta slut helt och hållet va de dags för soundcheck vilket räddade mig.
De va fyra stycken som uppträde och en av dem va ju då Erik Hassle! :) Glad blev jag, såg mig verkade han också göra... haha xD

Klockan fyra börjar de tillslut. Och jag tror att jag ska dö då ramsells (husbandet) håller på i 40 jävla minuter. Fan! Men jag står ut och näst, näst sist så kommer herr Hassle in på scenen och jag blir så häääär glad! Han körde tre låtar Hurtful, standing where you left me och Stay Away. Och ja, jag var den enda människan som stod och sjöng med till Stay Away. Dålig stil tycker jag, fuu! Haha, men ja under Stay Away just kollade han på mig i några sekunder iaf, haha och då blev jag vääldigt glad!
När han är klar har jag då allt ingen lust med att se Chris Medina så jag och Ida sticker och ska försöka leta reda på en viss person (a)
Haha men så ser vi hur många börjar samla sig i en klump bakom ett ställe och vi sticker dit och taaada. Där stod han. Haha åh så glad jag blev!
Men några andra tjejer går fram, tar kort och ja. Sen så är jag sist kvar där och ska ta kort med honom. Och de första han säger när jag går fram till honom är Hej, hur är det med dig då? Ehm, nä glad blev jag inte alls...
Fick också en kram. I och för sig så frågade jag för de gjorde dem innan också, men iallafall! :D Hahha.

Och oj vad långt de här blev, gissar på att ingen orkade läsa...


Ida som väntar på Herr Munther (Butter)

När han spelar...

Glad Ida

Sen skulle man vänta!

En Hassle på soundchecket... :D

Ramsells...

En bulrik igen...

Love Generation. Och fy! Bra va dem inte och stavar namnet vet jag inte heller...

Nicke Borg

Brooken Door

Andreas Johnson

Erik Segerstedt

En Hassle :D ♥

Och den här gick ju då inte att ladda upp i samma storlek som dem andra... Men oj så glad jag va då koret togs, herregud.

Tror ärligt att detta va de längst inlägget någonsin på bloggen...

Kommentarer
Postat av: Bettina ♥

haha vrf Kallar du han Bulrik ? :)

2011-08-25 @ 19:39:26
URL: http://dittmitt.blogg.se/
Postat av: Felicia

Bettina: Haha jadu, de e nog bara för att reta min lillasyster liite grann... (a)

2011-08-25 @ 19:41:17
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0