Dag 2. Linköping-Göteborg.

Yes på lördagen fortsatte vi turen mot Göteborg. Vid tjugo över tio så checkade vi ut från hotellet och gick ut på stan för att köpa ett par nya skor. Dock öppnade affären 11 och 11 hade dem inte öppnat så vi var tvugna att sticka mot tåget. Dem hade däremot en affär i gbg där de fanns Dr.martens som stängde 4 och vi skulle komma dit strax efter tre så de skulle bli lugnt.

Vi skulle ta ett tåg mot Katrineholm och där byta till de mot gbg. Och Katrineholms tåget va ju då försenat så vi kommer dit 2min innan att de andra tåget skulle gått. Men de va däremot också 30min sent så jag stod i Katrieholm och va glad över att vara där. Så mycke som jag såg så tyckte jag att de såg fint ut!

Vi kommer med ett försenat tåg till Göteborg strax efter fyra, så 50min sent va de, inga skor heller ;( Vi gick runt och kollade på stan lite för att hitta någonstans att äta men de slutade med vårat hotell. Och där va maten bra. Tycker jag iallafall xD

Haha sen e ju min pappa världens djurgårdare också, haha. Och när vi sitter och äter så ser jag helt plötsligt typ 20 (?) personer med djurgårdströjor gå in, så jag läser högt "djurgården" haha och pappa vänder sig och ba " De e ju dom, djurgården!" Haha han blev helt till sig, haha xD

Och sen så avslutades dagen med att jag och Ida satt och flummade på hotellrummet.


Bild 1: Gatan i Linköping där den fina skoaffären fanns. Bild 2: Jag som står och väntar på att skoaffären skulle öppna...

Bild 1: Ett tåg för den som inte visste de. Bild 2: Jag som va djävlusktglad i Katrineholm, men otroligt osmickrande bild däremot...

Tågbilder!

Min fina middag, haha.

...

En hiss och en fin himmel

Två flummiga tjejor...

Ja dag två va detta då! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0