31.08.11

Hellu :)

Orkar inte. Att de bara är onsdag idag. Den här veckan masar sig verkligen fram. Jag kommer att dö när skolveckan slutar typ.
Den här dagen va ju iallafall helt okej. SO, tyska som iochför sig är universums tråkigtast ämne och jag kommer aldrig att ändra min åsikt om detta. Hade också håltimme i en timme när hela klassen hade spanska. Ja vad skulle man hitta på då? Stod helt enkelt och väntade untanför i en timme.
Matte har ju alltid varit kul. Haha och de här kapitlet är ganska lätt så de blir ju bra de! :D

När jag kom hem så satte jag mig och kollade i massa pärmar från dagis typ. En av sakerna jag hittade där va ett papper med en "intetvju" till mig då. Och sen så hade även läraren skrivit vad hon tyckte att jag var bra på och de va siffror. Hmm... Rätt knäppt, har ju alltid haft ett väldigt bra sifferminne och de där med datum har väl ingen missat?


Ehm jaa.... Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Josse

Fillan, du har ett sjätte sinne! ;) <3

2011-08-31 @ 17:40:53
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0