2 AUGUSTI 2011

Hellu! :)

Oj så dåligt uppdaterat de var här då, upps... (a) Gjort någe idag har jag inte heller gjort. Gick väl upp strax efter 12 och satt och segade skit länge, fortsatte dagen med ett långt bad, hihi, och sen blev det en promenix till coop. Oh yes, ni läste rätt, jag har inte skrivit fel, ja vi handlade på coop. Kanska coolt, visst?

Annars så är de ett år sen som jag köpte mr.Skrutt (annat namn för lilla kaninen Skrutten), tiden går fort helt enklet. Så låter man som värsta tanten... Haha.

Sen så börjar jag få beslutsångest över vad jag ska ha på mig på torsdag. Fan vad svårt de kan va att välja kläder, skit också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0