You don't know what you got till you're missing it a lot, I had to go throw it away

Hej, hej :)

Jaa så va söndagen snart slut och så är det måndag och skola igen imorrn. Fast de e ju brytvecka som är rätt så skönt måste jag säga. Vi har typ inte fått någe info alls men vet typ att vi ska ut i skogen. Kul..
Men aa sen så kunde man ta med sig kameran så nu får Kaj(har döpt kameran till de nu) följa me tror jag. Ska era kameror få förlja me?

Men åh guud det är vår nu. Fy fasiken vad fint väder de va idag alltså! Satt ute på balkongen i linne och tyckte att de va skit varmt. Jag gillar de. Haha men jaa trots detta väder så sticker jag, mamma och Ida iväg till Nacka Forum. Haha. Köpte ingenting utan kolla bara :p

Men haa det skit bra i vårsolen så hörs vi snart, puss hej :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0