Fan också, varför skulle det vara så för?

Fan också.. Är sjuk.. Fan, fan, fan.. Jag kommer ärligt talat ligga såå mycke efter i slöjden.. Fan också.. Mm men iaf mår skit illa och är typ hängig(säger man så?:p) aa och enligt mamma va jag varm också, fan..
Haha upps, Emmi som tycker att jag svär ganska mycke, kan ju inte hålla med henne... Heheh (a)

Men idag så blir de ju såklart bara att ta de lugnt och lyssna på maassa musik ;D

Har föresten nu kollat igenom typ alla bilder som jag tog när jag såg Erik Hassle på kafe 44 och kan konstatera att inte en enda bild blev bra typ och att viktors gitarr förstörde mycke, haha aa, men på typ alla bilderna så va gitarrhalsen med, fast bilderna hade varit skit dåliga iaf så de gör ju inte så mycke... :p Haha



Erik Hassle - Hurtful

Kommer aldrig att sluta älska den här låten, favorit låt i ett år och fem månader nu då, hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0