Real talk a houndred and ten when you smile I'm reaching for oxygen

Heej ;D

Neämen då va det ju söndag och sista dagen på helgen för den som inte visste de. Min dag ser väl ut så att först så ska jag vara med en kompis, Victoria som jag inte träffat på flera år och sen så ska jag plugga. SO. Fy fasen. Ska vara klar på fredag och ska då kunna redovisa om jag har typ hälften kvar. Hjälp! 
Men övrigt så va det påskafton för ett år sen och så är det j*vla skit väder ute, myys

Men bloggar väl i slutet av dagen, puss hej leverpastej ;D




Och rubriken är ju då låten first time som sjungs av... haha det kan ni få lista ut... :p

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Inte visste jag att du kunde tröttna på Erik Hassles åtar :O♥

2011-04-03 @ 11:26:37
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0