Of all the lonely people I wanna be loved by you

Hej ;D

Nu så är det torsdag, snart fredag! Äntligen. Och SO redovisning som jag inte övat någonting inför.. Smidigt. Fast kan ganska mycke iaf. Som tur är.
Men i skolan idag så hade jag slöjd och alla vet väl vad jag tycker om det, skit. Haha idag, jaa vad gjorde jag då, joo jag limmade ihop min lilla låda till min hylla. Sen slipade jag på slipmaskinen och sen så satt jag och slipade förhand i en halv timme typ. Haha, fast e inte rikitgt klar än. Sen på musiken fortsatte vi med gehör(hoppas att jag lärt mig stava rätt:p) aa men det e fett svårt. Man skulle lista ut lille katt på gitarr. De gick inge bra, hade två toner kvar, men skit samma. Får väl kolla i gitarr boken bara för at få veta xD
Och på tyskan kolla vi på film som vanligt.

Nu ska jag plugga SO, önska mig lycka till! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0