Japp bilderna som togs idag kommer här och nu :)







''

Japp, det va bilderna som togs idag de. Fast om jag ska vara ärlig blev jag inte direkt nöjd med dem, men jag och mamma kanske ska fota igen på eftermiddan och då blire ännu mer bilder ! :p

Men övrigt just nu så sitter jag och lyssnar på världens underbaraste Erik Hassle. Det började med att jag lyssna på alla dem nya underbara låtarna från mariefred session. Fullkomligt älskar live verisionen av Are you leaving och viktor är så sjukt jävla bra på att spela gitarr. Aa men sen blev de dem gamla låtarna som gällde, det va liksom ett tag sen som jag lyssna på dem, har bara varit mariefred sessions så jag har typ saknat dem, vet inte hur.
Men jag gör det iaf. Så don´t bring flowers äre som gäller nu ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Fina bilder! ♥

Inget specielt, du då?:)♥

2011-04-15 @ 14:08:10
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0