Haha har blivit så sjukt knäpp, även om jag varit de i ett tag xD

Hellu :)

Heh de blev inga bilder igår. Oskyldig(a)

Men igår va det veckans höjdpunkt på tven. Körslaget. Jag har hatat detta program men nu när katrineholms kören är med så höjer det programet, och speciellt när Simon Hassle är med. Haha och igår när dem "avslöjade" en låt så pratade han och då stod namnet under, ahh det stod Hassle på tven igår! Haha jag är skit glad för de, mamma och pappa suckade bara däremot och sa som vanligt"Fillan det där är inte Erik Hassle.." Haha, och jag säger"Nepp de e hans kusin!" Haha jävlar vad knäpp jag e...
Men aa nu ska bilderna laddas upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0