Couldn't be more true Isn't it obvious that I love you.

Hej alla finisar ! :) <3

Japp nu är jag hos farfar då och har varit här sen typ halv ett idag. Än så länge har jag haft de riktigt trevligt, när vi kom blev det påsk lunch fast nu äter ju jag i och för sig bara korv och köttbullar (a) Hehe.
Men sen blev det en liten tur till vattnet där det blev ett massa fotande, iaf från mig. Bilder kommer väl på söndag sen ;)

Men aa jag rensade ju då min kamera i onsdags när jag skulle fota med Astrid och aa sen dess har jag tagit 850 bilder ;O Haha blev fett chockad när jag såg de xD

Men nu ska jag fortsätta med designen till min syrras ny blogg, adressen kommer sen om ni nu skulle ha lust att gå in på den ;) <3


Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

ja, det brukar han absolut vara :) men det var något alldeles extra på Berns! eheh

2011-04-22 @ 23:26:55
URL: http://jessicaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0