Could you spit me in the face could I starve a houndred day whatever it takes to break this spell I can't get over you

Ooo hej :D

Yepp du äre onsdag och fint väder. Haha neää men det e faktiskt ganska fint ute, det börjar att bli vår nu. Gatorna soppas och åhh vad man saknat det här.

Men i skolan så har de varit heelt okej. Tyskan va ganska kul, fast vi gjorde inte så mycke. På svenskan så kollade vi på en skit konstig film och på idrotten dansa vi. Aa ni vet alla vad jag tycker om dans. HAT! Jag får panik och rysningar när jag ser andra dansa, alltså det funkar inte.. Men aa det va ganska kul iaf xD HAha fast är så j*vla usel på de, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0