All the lovers from the past i feel them eveywhere, i´m always in their prayers

Hej alla underbara, fina människor ! <3
Nu är det torsdag och loov. Älskar att vi fick sluta en dag tidigare, tack skolan. Men aa det fick vi ju för att vi skulle ha venisage(stavning?:S) efter denna vecka som handlat om typ natur och vår miljö. Vi skulle va i skolan från 16 till 19. Och det va skit tråkigt. Fanns ingenting att göra. Vi satt typ bara i koridorerna och hade skit tråkigt.

Men innan i skolan då på dagen så skulle vi typ redigera bilderna som vi tagit i veckan. Så jag och Emmi valde ut fem bilder var och gjorde e tjusigt litet kollage :p

Men sen tog jag bilder när jag kom hem som kommer snart, puss hej :) ♥


Min fiiiiina affisch ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0