25 april 2011, en hel månad sen de va världens bästa dag <3

Hallojsan ;D

Måndag nu då och sista dagen på lovet, fan. Så skola imorrn...

Men iaf, just nu så gör jag väl typ ingenting. Kollat bloggar tusen gånger typ och ska snart gå och duscha. Sedan blire en tur till farmor. Och som jag brukar säga så ska de bli riktigt trevligt. Har inte varit där på ett tag nu...

Men iaf, idag är det den 25:te, en månad sen!;O Men de känns som mycke längre sen... Aja så just nu för en månad sen så träffade jag honom, på typ minuten till och me, woow. Haha, neäärå. Slut pratat, puss och kram :) <3


Kände för att fixa den lite...


Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Haha, visst är dom snygga? :)♥

2011-04-25 @ 15:09:27
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0