Träning snart

Hejj

Ska till träningen snart men tror att jag hinner blogga iaf xD Har typ pluggat matte och tyska nu när jag kommit hem och nu lyssnar jag på min skiva. Men i skolan idag hade vi redovising i SOn gick ganska bra tycker jag. Vi skulle bilda ett eget parti. Så jag Elin och Astrid har bildat "sparvpariet". Hahha. Fast jag kanske har sagt de innan de kommer jag inte riktigt ihåg. Men så hade jag engelska prov också. Gick också rätt bra tror jag :) Men sen så va jag ju matvärd. Usch. Men de gick väl bra andtar jag även om de va väldigt tråkigt.
På NOn så gjorde vi inge speciellt och inte på tyskan heller. Fast vi ska typ lära oss skolsaker :P Men ska typ fixa mig till träningen :)

Kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0