Söndagen den 19de xD

Hejj

Har inte kunnat blogga. De har hänt något med datan den har typ craschat :S Så de går typ inte att få på den :S Men nu så sitter jag iaf vid mammas jobb data.
Men kan väl berätta vad som hände igår:P Jopp först hade jag match mot täby röd. Förlora med 4 poäng:(
Men sen så åkte vi till min kusin som fyllt år. Av oss fick hon typ några badankor och lite annat men hon verka tycka att dem va rätt kul för hon och Ida gick in och lekte med dem i deras handfat xD
Men så åkte vi hem och åt tacos och hyrde film. Farsan. Va inte så jätte kul tycker jag men den va väl okej .

Men idag ska jag typ plugga massa för har engelska prov på onsdag och kanske svenska prov och så tyska glosor på fredag. Jag tror inte att det var någe mer iaf :S

Men kram <3


Kommentarer
Postat av: Josse

fin profilbild! :)

2010-09-19 @ 11:36:22
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Jenny

sv: haha aa tack! ♥

2010-09-19 @ 19:19:17
URL: http://jennyybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0