Kom ihåg att vara med i tävlingen ;) <3

Hejj

Kom hem från skolan för ett tag sen. Elr typ en timme sen men iaf xD
I skolan hade vi tyska. Och jag e ju så duktig. Eller inte. Först så glömer jag tyska häfftet så hade inget att skriva i (fast hade tur och hade ett kolegeblock i väskan ) Sen hade jag glömt tyska boken. Där allt står men vi använde som tur va inte den. Fast vi skulle lämna in den till Josefine (tyska läraren) för att hon skulle plasta in den men skulle göra de på tisddag istället. Och sen så hade jag glömt och öva på läxan så de kommer inte att bli mycket rätt :/
Sen hade vi SO. Vi skulle rösta på partierna som vi hade gjort. Och våran grupp vann :) Thihih :P
Men så hade vi bara mentorsträff och så sluta vi. Och nu gör jag väl ingetning direkt. Kollar på lite olika bloggar typ och så...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0