Gissa vad ?? :P

Hejj, hopp :) Ni som läst här och känner mig vet ju at bruka lyssna på erik hassle ganska mkt. Elr ja jätte mkt. T ex nu :P Men iaf . Imorse satt jag typ vid tven och hade inget att kolla på så jag knäppte bara till fyran för att jag visste att reprisen av fångarna på fortet skulle börja om typ fem minuter och då så ser jag att de e ngn som står där och sjunger med en ganska speciell frisyr. Och gissa då vem de va? Jo Erik Hassle :D Men då hörde jag ju jätte lite av låten och hade ju missat hela interjuven så jag gick in på tv4 hemsida och då fanns de ju om tur där. Men så läser jag också chatten och ser ju då att de e 20 års gräns på hanns konser jag ville se !! :( Jätte tråkigt jag som hade sett ifram emot de :( Aja men de kmr väl nya konerser ... Men kram iaf :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Erik Kassler :P

2010-09-06 @ 08:41:06
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0