Förklyld ?

Hejjj och hopp, e ju måndag idag så då e de ju tränignen men i skolan idag blev jag typ jätte äpp i näsan och så och börjar känna mig förklyld så missar träningen idag me :@ Har ju redan missat en och så missar hag en till men sånt e ju livet.

Skolan idag så hade vi ju NO, matte och svenska. På Non fortsatte vi att rita blad och matten räkna vi såklart matte och sen på svenskan så skrev vi någonting. Ligger ganska mkt efter eftersom att jag va borta förra svenska lektionen men har typ kommit ikapp igen. Mer har väl inte hänt. Så kram <3

Kommentarer
Postat av: Josse

imorgon ska vi Idissla :D

2010-09-07 @ 19:02:20
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0