Stackars lilla mig som inget har något att göra... ( Elr kan man skriva så ? :S)

Hejj igen,, sitter här och tråkar. Vet inte vad jag ska göra alls. Elr de enda jag gör e att lyssna på Erik Hassle men vad ska man göra samtidigt liksom :P Innan hade jag tänkt räkna hur många gånger jag lyssna på låtarna men har glömt de xD Såklart...
Åh kan inte någon bara logga in på msn elr något så jag har något att göra.. Men så länge ska jag fortsätta attt lyssna på den underbara låten hurtful. Och föresten jag har varit ganska duktig har bara lyssnat på den 4 gånger :D Men aja kram, kram ♥

Ähm ni får ett litet klipp fast jag vet ju att jag lagt in den här låten typ 1000 gånger men iaf och nu e det bara refrängen så då kan nu ju lyssna xD Heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0