Nu måste ni lyssna för jag tror att ni inte brukar göra de... xD

Hejj !! Å e jätte glad två av Erik Hassles nya låtar från EPn finns på youtube !! Fast en e en cover men iaf.
Fast e lite ledsen för dem kom ut för 3 dagar sen och jag har missat de men iaf.

Igår va jag ju hos vårdcentralen. Hade halsfluss. Igen. Andra gången på ett halvår :/
Fast ska typ till farfar idag för mamma och pappa skulle iväg men då kan man ju typ lyssna på spotify där :P
Hahha men iaf

Kram <3


Japp family affair med Erik Hassle . Fast aa de här va den som va en cover men iaf :P

Och den andra va de typ copyright (stavning?) på :(

Men kram <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Sorry, Fillan men den suger XD



Kolla in min nya design ;)

2010-10-17 @ 16:33:15
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0