Nu är jag frisk igen då :D <3


Fin bild... Elr inte xD

Hej och hopp :D

Nu e jag frisk igen så var i skolan igen. Det dåliga är väl att jag ligger jätte mycket efter men börjar faktiskt redan komma igen. Men på engelskan skulle vi typ skriva brev till några i Finland. På slöjden stickade jag och på svenskan läste vi något och så skulle vi svara på frågor.

Men så kommer man hem och det man måste göra är att plugga -.- Har ju matte prov imorrn. Och så ska SOn vara klar så får nog jobba llite imorrn om de ska bli klart xD

Men kom ihåg att svara på dagens fråga eftersom att det blir en ny dagens fråga om ett litet, litet tag...
Typ 10 minuter. Men jag tror att det blir final redan nu mellan Jenny och Amale. Men vi får se...

Aja kramen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0