Idag äntiligen !!! :D ♥

Hejj,, är typ på världens bästahumör just nu. Jopp för gissa vad de första jjag såg när jag kom hem va ?? Joo den älskade skivan elr ep:n som jag väntat på såå länge. Jag kastade av mig kläderna och gick in i köket och lyssna på den (tkr stereon i mitt rum e så dålig så den står typ bara där xD ) Åhh låtarna va lika bra som jag trodde ♥
Har lyssnat på den fyra gånger redan och nu sitter jag såklat och lyssnar på spotify fast låtarna har inte kommit där än :(

Men iaf i skolan hade vi ju somsagt friidrott. Va ganska kul. Fast jag e inte direkt bra på de xD
Hahaha. Men vi hade ju som sagt kula, längd, höjd och löpning. Den sprang också dem 8 snabbaste i klassen staffet. Vi ska typ tävla mot dem andra sjuorna om jag fatta de rätt xP
Heheh men kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0