♥ Hurtful ♥

Hejj och hopp :D

Har ägnat en stor del av dagen till att plugga matte. Hemskt. Och sen e de några tal jag inte fattar och de gör inte mamma och pappa heller så vet redan nu att jag kommer att få minst ett fel på provet :/
 Men nu sitter jag och lyssnar på den älskade låten hurtful typ 10de gången ♥ (utan att överdriva)
Och jag sitter ju i vardagsrummet precis som pappa och han tycker inte att jag ska lyssna på den mer xD
Men så kom mamma och ida hem precis. Dem  skulle handla present till pappa eftersom att han fyller år imorrn men jag kunde ju inte följa med eftersom att jag skulle plugga.
Men då så fick jag en liten kasse och i den låg en liten kaninbok eftersom att jag inte har någon (a) sen så fick jag två par vantar och....
.... EN GRÅ JÄTTEFIN TUBHALSDUK :D Åhh tack, tack, tack mamma ♥
Men bloggar KANSKE senare ikväll;)
Kramen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0