Hmm vilken av dem ??

Åhh hejj,,, jag sa ju att jag fixade en ny blogg igår och jag vet typ inte vilken jag ska blogga på.
Den andra e mkt lättare men den här är ju den jag haft hela tiden. Men aja vi får se. Jag kommer väl på det om ett tag =)
Men nu sitter jag här vid datan och såklart så lyssnar jag på Erik Hassle. Just nu så har jag varit sur på mina föräldrar sen igår kväll för att vi inte kan åka till hesingborg och se när han spelar xD Hahha och jag tänker fortsätta att sura. Fast aa dem blir ju typ arga på mig men iaf.
Ska till skolan snart. Ska typ börja fixa iordning mig om 5 minuter.
Men jag bloggar nog när jag kommer hem:) På båda bloggarna kanske.... Elr bara en av dem. Men aja iaf.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0