Hehe så har jag brytit de jag lovat (A)

Hejj och godmorgon. Eller godförmiddag kanske man ska säga.

Åh idag är de den 30 oktober... Alltså den dagen jag tjatat mig till att få åka till Helsingborg. Och som alla vet gick det ju inte direkt bra... Men därför får jag ägna dagen till att lyssna på Erik Hassle.. Fast min kusin kommer så de kanske inte blir så mkt med de.
Fast nu såå... Japp nu har jag lyssnat på en låt typ 7 gånger. Kanske inte så mkt, fast jag vet att när jag börjat lyssna på de så går de inte att sluta xD

Aja inte intressant och nu har jag brytit de jag lovade. Att inte skriva om Erik Hassle på bloggen. Fast jag visste typ att jag inte skulle lyckas med de...

Theh men jag kommer typ inte på så mkt att skriva.. Har inte hänt så mkt intessant.. Men kram <3


Thehe...

Kommentarer
Postat av: Josse

Erik Hassle :P

Vad ska du göra på höstlovet? :)

2010-10-30 @ 17:54:41
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Josse

Sv: Jag ska vara hos mormor och morfar hela lovet!

2010-10-30 @ 21:22:29
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0