ffillann.bloggplatsen.se / gå in på :)

Åhh förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men har inte haft ngn lust typ.
Men i fredags så va ja me Carro. Hon fick sin södelsedagspresent då. Typ 2 månader senare (A)
Men jag satt typ och spela spel på hennes mobil och så spela vi spel... och lyssna på spotify :D Erik Hassle. Typ från när vi kom hem vid strax innan ett till hon åkte vid 8. Hahha. Till slut blev hon as irriterad och bara inte Erik Hassle!!
Hur kan man ens säga såå ?? Man borde få böter för de...
Men igår så sov jag hos Emmi. Hade jätte kul vi spela wii, gjorde typ kullbyttor på en madrass och kolla på this is it xD
Och idag åkte jag hem och lyssna på min nya EP och så har jag fixat en ny blogg :O HEhhe
Så gå in på ffillann.bloggplatsen.se
Men ska äta nu
Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Suuuck. Jag längtar tills dne dagen komemr då du tröttar på erik haha!

2010-10-10 @ 21:11:36
URL: http://jennyybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0