Vad gör man inte för dem få läsare jag har på bloggen xD


Vad glad man ser ut.. Haha

Blää, hade precis skrivit klart inlägget men så blev de ngt konstigt så nu måste jag skriva om allt -.-

Japp, jag han skriva att jag kommit hem från en lång dag i skolan. Japp och jag va världens tröttaste, men tror icke att jag var den enda, Astrid sa att hon va trött och Briar satt typ och gäspa breve mig xD

Men iaf, sen så har det ju kommit massa mer snö och man fullkomligt älskar det! Elr inte. Jag HATAR det. Det är kallt, svårt att gå och så blir bussarna försenade så kom 5 minuter försent idag :/

Men ska igentligen sitta och göra matte nu men man måste ju uppdatera lite. Vad gör man inte för dem få som läser xD Men nu samtidigt så sitter jag och har TV:en på och så har jag på ngn musikkanal och just nu är det" Hurts" med låten "stay" tror jag att den heter, dem sjunger iaf det hela tiden xD Men för er nu som undrar vilka de e så är det Jennys favorit band elr vad man ska säga, men nu blire för långt och så måste jag göra matte.
Kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Japp, visst blev den fin? :) <3

2010-11-24 @ 21:01:30
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0