Världens flummigaste Fillan


Haha mkt fin bild på mig och " Carmen " även om jag e lite suddig xD


Hej alla glada människor ( och även ni som inte är det )

Idag har jag typ varit på världens bästa humör tror jag, men i skolan var jag hur flummig ( stavning, hehe ? ) som helst och nu vet ju hur jag är när jag är flummig. Jag satt typ och " lekte " med Astrids pennskrin och så la jag i Astrids pennor i Carros pennskrin så dem blanda ihop dem ( för dem har nämligen lika dana pennskrin ).

Men nu sitter jag iaf och halv kollar på " Top Model" och förbereder mig för läxor. Jippie, man ÄLSKAR ju läxor. Bara 2 prov och ett test den här veckan. Tjooho va kul.

Men aja, har typ inge mer att berätta, tror jag men kram <3


Kommentarer
Postat av: Astrid ♥

Det var kul att leta efter sina penor sen (nej)

Även fasst Carro typ gjorde det när hon skulle ta sina penor. :)

2010-11-22 @ 16:20:17
URL: http://a-s-s-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0