Hur kan man ha så fel ?

Hellu, ska typ berätta lite om idag. Men allt var precis tvärom vad jag trodde att de skulle vara. Haha vi skulle typ sy någonting till klassrummet men jag, Emmi och Astrid va ju inte så taggade på de och jag e helt usel på att sy så vi fluma runt inne i syslöjdssalen för när vi fråga Mårten om vad vi skulle göra så sa han bara att vi skulle vara sociala, så vi va väl de typ :P
Men på rasten så va jag nog inte så flumig, tror jag xD Elr lite kanske. Men sen efter rasten kolla vi på " Alvin och gänget 2" Har sett den förut men den e inte direkt bra. Men sånt e väl livet.

Men nu sitter jag iaf och lyssnar på en skiva som kom hem i brevlådan idag efter att jag skickat efter den. Bara massa remixer på en låt. Inte ens jag tkr att de e bra, elr joo nu när den vanliga verisionen kom <3

Men aja kram:)


På tal om Alvin och gänget... Hahaha, bästa låten dem gjort om xD

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahha:P <3

2010-11-30 @ 23:05:38
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0