Hehe, kmr icke på rubrik xD


Hahah :P <3

Hellu denna måndags kväll :)

Har inte riktigt hunnit blogga idag men jag kan ju inte lägga all fritid på bloggen. Men i skolan var det som sagt som vanligt. Efter så var de bara att göra läxor. Gjorde lite svenska t ex. Alltså usch. Vi ska ju skriva en fantasyberättelse som jag nämnt förut och innan lektionen börjat så hade jag skrivit en sida (A) efter lektionen hade jag samanlagt skrivit 4 sidor och sen när jag kom hem hade jag sedan skrivit 8 och en halv sida och så har jag inte ens kommit till handlingen. Kmr aldrig att bli klar :/
Men iaf, nu ska jag väl hitta på något att göra :) <3


Kommentarer
Postat av: Betty & Sara ♥

Cool Bild ^^♥

2010-11-29 @ 21:29:45
URL: http://dittmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0