Haha xD

Goddag :) ( haha som vår musiklärare jämt säger xD )

Men whoho då var matteprovet avklarat. Äntligen. Fast jag skulle inte säga att det gick direkt bra men det gick nog ändå inte så dåligt.
Sen hade vi musik och på slutet av lektionen va jag och Carro så sjukt flummiga. Hip-rop och pop-hop, haha!
Men iaf, så va de bara att äta lunch och åka hem sen.

Sitter iaf och lyssnar på ngn musikkanal hemma och så va det ngt skit random låt, jag har hört den på den kanalen förut och varje gång jag ser videon tror jag att det e reklam, men ni bara måste se den xD


Haha, den e skit konstig :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser faktiskt ut som en reklam! :O :P <3

2010-11-25 @ 14:21:38
URL: http://lilllinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0