Funkar det att sjunga " wii sing " utan ljud ?

Hallojsan

Sa ju som sagt att jag skulle till Emmi idag. Så hon och hennes kompis Emelie kom och mötte upp mig vid tåget. Fast äh jag jag hitta ingenting så gick typ och virra runt massa innan Emmi och Emelie kom.
Men hos Emmi så spela vi spel, kolla på film, skulle spela wii sing ( men ljudet funka inte ) och sen så tror jag inte att vi gjorde så mkt mer. Har ju minne som en guldfisk så kmr ju typ inte ihåg nånting :P

Men så när jag kom hem skulle jag lägga in låtar på mobilen och de gick ju äh jätte bra. NOT ! Min data är typ världens segaste så de tog typ en och en hav timme att fixa en låt. OCh jag överdriver verkligen inte. Den e så seg. Men de beror nog på alla sims jag har inlagda ( stavning?) xD
Men när jag då fixat en låt och tror att den e inne på mobilen så e den ju självklart inte de-.-
Men aja får vä typ fortsätta imorrn..

Men nu tkr jag att de här inlägget blev alldeles för långt. Även om dem brukar bli ganska långa men iaf, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0